Jokers MB2 - Vludoc '98 MB1 (4-0)

Na de vorige wedstrijd verloren te hebben wilde we deze wedstrijd heel graag winnen. Jokers was altijd al een sterke tegenstander maar we gingen als nog met alle moed de wedstrijd in. De eerste set begon niet zo goed, we hadden een behoorlijke achterstand en verloren deze set met 25-5. De tweede set was al honderden malen beter maar alsnog niet goed genoeg. Deze set verloren we ook met 25-14. In de derde set zakte de moed ons echt in de schoenen daarom verloren we deze set ook met 25-14. De vierde set begon en we hadden er geen vertrouwen meer in. We stonden met 17-9 achter toen pakte onze coach een time-out en gaf ons een flinke  oppepper. We scoorde wel nog een paar punten maar……. Helaas ook deze set ging naar de Jokers. De eind stand was 4-0. Helaas geen set gepakt maar wel een leuke pot kunnen spelen.

Evy