Vludoc '98 D1 - HHC D2 (4-0)

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen Horn op het programma. We mochten opnieuw tegen de nummer 10 aantreden.

Een nieuwe week met nieuwe kansen. We begonnen met een groot team aan de wedstrijd: Regina, Mette en Nicole kwamen ons vandaag helpen. Al vroeg in de wedstrijd raakte een speelster van Horn geblesseerd, maar gelukkig lieten we ons niet van de wijs brengen. De 1ste set ging gelijk op, maar uiteindelijk wisten wij de set te winnen. Yes, één punt is al binnen! In de tweede set hadden we het lastiger, maar ook deze wisten we te winnen. In de 3e set liepen we achter de feiten aan richting het einde van de set stond het 21-24. Maar ook deze set wisten we winnend af te sluiten met 26-24! De eerste overwinning is een feit! De vierde set wilden we uiteraard ook graag winnen, maar ook hier liepen we achter de feiten aan: 17-21. Maar ook deze achterstand wisten we om te buigen in een overwinning: 25-22! Een mooie 4-0 overwinning (die ons helaas geen ijsje opleverde bij de frituur).

De frietjes (verdiend door een punt te pakken bij Jokers) nadien smaakten prima! Op naar de volgende overwinning!

gr. Pauline