Fit & Fysio/VC Limac D3 - VLUDOC'98 D2 (1-3)

Het wedstrijdverslag over de wedstrijd in Linne, tja, waar zal ik eens beginnen. Gewoon maar bij set 1 wel zo leesbaar voor iedereen.

In Linne zit er groeimiddel in het drinkwater, maar lengte is ook niet alles zo bleek later. Onze tegenstander kon aardig inslaan, wij vroegen ons af waarom zij onderaan staan.

De eerste set kwamen we moeilijk op gang, persoonlijke fouten duurden te lang. Maar toen kwamen we toch op stoom, en vervloog al snel Limac's droom.

Minder fouten en beter serveren, en dan afmaken aan het net, meerdere keren. Zo werd set 1 (20-25) toch onze prooi, en dat op Herman's verjaardag, dat is toch mooi.

Ook de tweede set ging niet met gemak, en steeds dichterbij kwamen de dames van Limac. We speelden veel te gemakkelijke ballen, waardoor Limac de bal terug kon knallen.

Maar daar was gelukkig onze superpass, en bleven we Limac ook in de tweede set toch de baas (22-25). Het moest de volgende set toch wel echt beter gaan, want onze beruchte derde set kwam eraan.

Wat er daar gebeurde weet niemand, maar ineens waren we al aan het einde van de set beland. Wat was er toch met ons loos, we kregen zelfs Martijn een beetje boos.

De glazen bol van de Nevobo had het al voorspeld, een uitslag van een-drie werd vooraf gemeld. De vierde set dus maar weer ertegenaan, en gezamenlijk werd voor elke bal gegaan.

Er werd goed verdedigd, geset-upt en gescoord, het ritme van Limac werd flink verstoord. Ook onze services was weer als voorheen, Yes, gewonnen met drie-een.

Nog enkele leuke: "dat je het even weet": In Limac zijn ze veel langer dan breed. Onze Charley rent tegenwoordig voor twee, superknap, ze doet gewoon alles mee! Gebleken is dat de stoelen in Limac niet zo stevig zijn, voorzichtig dus, he Martijn.