Were-Di DS 1 - Vludoc '98 DS 1 (3-1)

Zaterdag 22 oktober vertrokken we richting Gemert voor de 3e uitwedstrijd. Dit seizoen hebben we de traditie opgebouwd om uitwedstrijden te verliezen en thuiswedstrijden te winnen. Het werd tijd deze traditie te verbreken.

Vol goede moed begonnen we aan de eerste set. Dit resulteerde dan ook in een winst van 19-25 voor Vludoc. De 2e set leek het alsof niemand meer een risico durfde te nemen, er werd niet vrijuit gespeeld, we waren veel te voorzichtig en maakten te veel eigen fouten waardoor Were-Di aan het langste eind trok (25-22). Het voorzichtige spel werd voortgezet, echter halverwege de 3e set hadden we een achterstand ingehaald en stonden we er vrij positief voor met 16-19. Maar eigen fouten en een scheids die niet alles even goed zag zorgden voor een 26-24 verlies. De laatste set kunnen we het beste snel vergeten, door wederom te weinig aanvals- en servicedruk werd de laatste set cadeau gegeven aan Were-Di (25-16).

Het niveau van de laatste paar weken werd niet gehaald. We waren maar met z'n zevenen en hadden dus maar 1 wissel. Deze wedstrijd zat veel tegen, maar uiteindelijk hebben we toch nog 1 puntje en 2 appeltaarten weten mee te nemen naar Nuth.

Nu op naar de volgende thuiswedstrijd tegen Jokers VC D1 om de traditie van thuiswedstrijden winnen erin te houden.

Regina