Vludoc '98 D2 - Skunk D2 (4-0)

Na de laatste paar wedstrijden toch een beetje in een dipje te hebben gezeten, hoopten wij dat dat anders zou zijn bij deze wedstrijd. En met geluk! De eerste set waren wij niet bij te houden. Het heel erg jonge team was zeer waarschijnlijk overdonderd door onze onwijs goeie aanmoedigers langs de kant. Niet voor de eerste keer merkte wij dat een goed paar longen langs de kant ook voor een mooi aantal puntjes kan zorgen. De eerste set rondden we dan ook mooi af met 25-10. Vol positiviteit startte de tweede set, maar die ging toch niet zo vlot als de eerste. Voornamelijk door te veel fouten van ons eigen team wat we wel gewend zijn onderhand, want onze wedstrijden staan er niet om bekend dat wij constant de concentratie bij het spel hebben. Toch pakten wij deze set ook en met nog een mooie uitkomst van 25-15. Dan de derde set, toch wel het hoogte puntje van de wedstrijd met name door de mooie opslag reeks van Karlijne! Wij zijn niet meer te stoppen en deze set werd 25-9. Het doel van set 4 was dan ook om wederom te zorgen dat Skunk niet boven de 10 uitkwam, echter toen gebeurde het onwaarschijnlijke en stond Skunk opeens voor. Ons team moest toen toch wat peper in de reet steken en met succes! Dames 2 wint weer eens met 4-0, dat voelt toch wel lekker.

Kes